ENSKEDE RS

Mike och Faramir

Dione och Lese Mause

Aaron och Zidane

Rezcka och Bill

Zero

Zero

Matrix och Rocky

Foton: jag

I torsdags fotograferade jag hästarna på ERS, annars har jag jobbat på hemsida, räknat, kastat fram och tillbaka och sökt jobb... Varit på arbetsintervju som tyvärr inte gick allt för bra men bara att se framåt och hoppas på det bästa!
Hemsidan hoppas jag på ska vara klar inom de närmaste 2 veckorna i alla fall! =)

"Alla bilder på denna blogg är tagna av mig, om ej annat står! Otillåten användning faktureras."

Kommentarer
Postat av: Miriam

Du är sjukt duktig på att fotografera! :o

Kan man typ "anställa" dig? (x Hur mkt skulle det kosta isf & vart bor du, typ (så du inte bor liksom på andra sidan Sverige)?

2010-09-24 @ 23:37:56
URL: http://maldiwaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback