ENSKEDE HÄSTARNA


Trinity (om jag minns rätt)

Lese Mause

Cuba

Nislanka

Domena

Gilbert, Robin Hood, Bill, Krut

Indy

Foton: jag
(de små bilderna är klickbara)

Idag var jag på ERS och fotograferade med Johanna. Härligt att vi fortsätter med Enskede 9:30 även om skolan har slutat! Hon åkte efter att stona kommit ut i hagen. Jag satt och läste vid hagen och kelade lite med stona, blev inte helt koncentrerad läsning men va härligt att sitta där och bara koppla av. Sedan fotograferade jag när det var dax för tjejerna att komma in och de stora grabbarna skulle ut. Cuba ser riktigt pigg och fräsch ut nu måste jag säga, (han har varit skadad hela vintern), han körde en bockserie som hette duga. Mkt trevligt! =)

"Alla bilder på denna blogg är tagna av mig, om ej annat står! Otillåten användning faktureras."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är superduktig på att ta bilder vetdu!

2010-09-24 @ 18:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback