NIKE





Foto: jag

Fotade mina nya skor som jag köpte förra veckan men inte fotat tidigare. Inte haft någon motivation alls att fotografera på typ en vecka. Vill fotografera men inga idéer på vad eller något alls. Supertråkigt. Men idag fotograferade jag iaf de här skorna så att jag kan börja använda dom sen. Letade i många skoaffärer men hade tänkt att åka till Foot Locker ett bra tag för att jag visste att jag skulle hitta skor där, tog 2 sek så var jag kär i de här. =P haha fick dem dessutom 400:- billigare för att han som hjälpte inte hittade dem på lagret förrän vi typ gett upp men sen kom han å sa att han hittat rätt storlek! Wiiihoo.
De lär vara förstörda om typ 2 månader, är expert på att gå sönder skor, eller ja, ha sönder ALLA mina kläder. =P Vet inte hur men jag lyckas iaf.

Senare ikväll blir det kanske att fotografera kaninbäbisen igen! <3

"Alla bilder på denna blogg är tagna av mig, om ej annat står! Otillåten användning faktureras."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback