ERS-HÄSTAR

Ca 07.30

Masse

Finaste Madonna

Robin H och Matrix

Gilbert

Emil

Foto: jag

Imorse gick jag upp 06.50 och fick skjuts så jag var på ERS strax innan 07.30. Var en mkt vacker morgonsol, var dock sjukt trött! Piggnade till lite senare och blev massor med fina bilder. Hästarna börjar tagga till nu när det blir kallare vilket är sjukt kul. Hästarna busade mkt och blev en del stegring- och bock-bilder. Riktigt roligt. Blev massa porträtt också. =)

"Alla bilder på denna blogg är tagna av mig, om ej annat står! Otillåten användning faktureras."

Kommentarer
Postat av: vikka))

Underbara bilder verkligen! Speciellt den på katten :P

2010-10-23 @ 07:40:27
URL: http://fotoduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback