HEART

Jag har blivit otroligt dålig på att sköta bloggen... Min dator är ju paj så sitter vid min mormors, som inte är så snabb av sig. Duger i alla fall. Jag hade varit riktigt handikappad om jag inte haft någon dator alls. Men just nu blir det mestadels hästbilder, vilket är det som jag vill inrikta mig på också. Kommer aldrig tröttna på att fotografera hästar och andra djur för den delen... Imorgon kommer det bli hoppbilder. Är tävlingar vid min ridskola då så blir såklart en vända dit för att få lite bilder på häst och ryttare, och kanske lite människobilder men skulle gissa på att det blir få! =P

Kommer ha fotograferandet som hobbyverksamhet nu också så hoppas på att få lite uppdrag och senare starta eget företag som djur/natur/porträtt fotograf. Måste bara utveckla allt lite mer. Tar studenten om 2½ vecka också så har inte så mkt tid till det där just nu. Är skola, fota och kolla om det finns något roligt jobb jag kanske kan söka till så jag kan betala mina räkningar!
Allvaret närmar sig mer och mer...


Gammal bild på ett halsband jag gjorde själv av gamla halsband som hade gått sönder...

"Alla bilder på denna blogg är tagna av mig, om ej annat står! Otillåten användning faktureras."

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Ne, jag vet.. ;) Gick ju it-media innan så jaa.. det är inte allt för mycket man lär sig på foto. Haha!

2010-05-25 @ 21:02:28
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback