LILLA DALEN


Cornelia och Kask

Cenna och Stella

Cornelia och Linnea

Cornelia, Martin och Mr.Grey... Cornelia och Pinnen

Cornelia, Martin och Chivas

Igår var vi vid Lilla Dalen och hälsade på hästarna och hade med oss picknick som vi åt i Hågelbyparken. Cornelia tyckte nog att några hästar var liiite väl stora och läskiga, speciellt Chivas. De va rätt så nyfikna på vad det var för en liten sak som vandrade runt i hagen. Blev sista besöket på betet för i sommar.

"Alla bilder på denna blogg är tagna av mig, om ej annat står! Otillåten användning faktureras."

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

Gillar den första bilden! :)

2010-07-16 @ 10:38:43
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/
Postat av: Wilma

Hejsan!

Jag tycker att du tar otroligt fina bilder.

Jag har en veckans blogg tävling , om man vinner så kommer man att få ha sin bloggadress i min länk i fem dagar& man vinner tävligen för att de va den finaste bloggen med foton under en vecka :)

Om du vill delta så mejla mig på : [email protected]

Hoppas du vill va med&Lycka till! :)

Kram.

2010-07-17 @ 16:54:07
URL: http://hhappyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback