ROLIG BILDSERIE

Idag har vi varit och shoppat lite. Skulle se om jag hittade något på bokrean men fanns ingenting kul. Cornelia fick två böcker. Jag köpte 3 canvasdukar, akvarell- och akrylfärger istället. Annars har vi rivit tapeter, målat tak och rivit bort lister i ett rum som ska göras om.

Lilla Sunlight har en lite speciell stil när hon reser sig. Det är bildserien nedan!




Monte Grey i full fart upp mot ridhuset.


Graham i full fart ner mot hagen igen!

Foto: jag

"Alla bilder på denna blogg är tagna av mig, om ej annat står! Otillåten användning faktureras."

Kommentarer
Postat av: Karin Fotograf

Vilken fina hästbilder!

2010-03-05 @ 13:36:13
URL: http://kajjan.blogg.se/
Postat av: Theres

Hejhej! Jag heter Theres och rider på Enskede och sköter Sunlight och Koftan. Skulle du vilja skicka några bilder på dom till mig? Min mail är [email protected] :)

2010-04-10 @ 20:19:09
URL: http://tvella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback