VINTERVIKEN

Idag var jag, Cornelia, Martin och Moster i Vinterviken. Det är så fint där, synd bara att solen inte tittade fram när vi var där. Men det är fint i alla fall. Tycker verkligen om det stället!
När vi kom dit fastnade bilen också så jag och Martin fick putta lite, med hjälp från en som var i närheten. Riktigt skoj! =P Och när bilen väl var loss och vi kom ner till sjön var det några som matade fåglarna så tog lite bilder på dem. På tillbakavägen blev jag hysteriskt road av skylten "Dykning förbjuden" också...

Näe, nog med text, kolla bilderna därifrån istället!





Foto: jag

"Alla bilder på denna blogg är tagna av mig, om ej annat står! Otillåten användning faktureras."

Kommentarer
Postat av: Johanna Foto

Du har pratat lite om vinterviken.. måste få följa med någon gång!

2010-02-21 @ 22:35:43
URL: http://johannafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback