INFÖR UTSTÄLLNING; GIVE US TIME TO SHINE

Som projektarbete i skolan ska vi vara med på en utställning och göra en fotobok. Jag och Johanna (www.johannafoto.blogg.se) har i alla fall fixat allt nu och idag, imorgon och torsdag sätter vi upp bilderna. På fredag är det vernissage då vi ska vara där under kvällen, tyvärr kan jag inte då. Det ska bli riktigt roligt att vara med på en utställning.
Tyvärr har vi haft mycket motgångar under projektet vilket inte har gjort det allt för roligt! Snart är i alla fall bilderna uppe på LAVA och vem som helst kan komma dit och kolla.



Några av mina bilder som ska upp... Dock suddiga! =P

Bilderna sitter uppe 19/2-7/3 - Kulturhuset/LAVA.
På fredag öppnar det kl. 18.00

"Alla bilder på denna blogg är tagna av mig, om ej annat står! Otillåten användning faktureras."

Kommentarer
Postat av: johannafoto

Vi är så bäst ;D

Jag skrev ett mail till Stefan igår om utställningen. Han kommer, och kanske helena också :)

2010-02-17 @ 10:26:08
URL: http://johannafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback