INFÖR UTSTÄLLNING; MÅLA VÄGGAR

Jag och Johanna (www.johannafoto.blogg.se) var på LAVA idag igen. Denna gång för att måla våran vägg, hjälpte till att måla andras väggar också då de kommer imorgon istället. Vi behöver inte vara där då eftersom vi hann med att måla tre väggar tillsammans med en till tjej som ska ställa ut.
På fredag ska vi vara där kl. 10 och sätta upp bilderna, städa och fixa lite annat innan vernissagen på kvällen. Blir att jag är där till ungefär 18.00, sedan måste jag iväg! Kommer bli riktigt kul att se alla människor som kommer då (om det kommer några). =P
Våran projektledare kommer i alla fall för att bedöma hur vi skött oss! Intressant!

Kom och kolla!


Foto: jag

"Alla bilder på denna blogg är tagna av mig, om ej annat står! Otillåten användning faktureras."

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack så mycket :))

2010-02-18 @ 20:06:47
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback