CORNELIA






Foto: jag

Idag har vi varit vid bäcken och kastat sten... Cornelia ville inte alls men när vi väl var framme hade hon jättekul! Samma visa när vi åkte till Malå, hon skulle inte med, men när vi väl kom till parken (efter att ha handlat lite nya fiskegrejer då vi stannar ett par dagar extra) hade hon jättekul! Jag va den fula grodan som försökte rymma och hon prinsessan.

Att vi stannar ett par dagar extra är att altanen har dragit ut ytterväggen så all tung snö ramlat ner på det taket. Så Martin har slitit ner taket, gjort illa en nerv i armbågen och jobbat på. Och vi kan inte åka på onsdag då han har en skoluppgift som han måste göra via nätet. Så blir att vi åker på torsdag istället.
Annars har jag städat hela insidan av bilen, dammsugit, torkat instrumentbrädan, tvättat mattorna, torkat vindrutan och grävt under sätena där det var fullt med skrot! Hittade 7 kr som jag fick som städpengar, värsta förmögenheten! =P haha

"Alla bilder på denna blogg är tagna av mig, om ej annat står! Otillåten användning faktureras."

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

Gillar bilden i svartvitt!

2010-08-11 @ 12:04:37
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback