LITE BILDER FRÅN BRS


Inleder med en bild på Finaste Cenna!

Kask, Jerry (privat), Don Pedro, Easy (privat)

Mr. Bean, Chivas & Gitano Z, Don P & Glenn

Elberos öga

Cenna, Queen, Banjo, Ylof (privat)

Bilder: jag
De små bilderna är klickbara!

Fotograferade i stallet idag. Hästarna var inte så taggade så blev mest porträtt. på både RS- och privat-hästar... På vägen hem såg jag en ryssvråk (någon slags ormvråk), stor så in i helvete. Stannade och bara stirrade ett bra tag innan jag fick upp kameran, bytte objektiv och tog ett par bilder. Blev tyvärr inga skarpa då AF är trasigt på det objektivet. Men kunde i alla fall ta reda på vad det var.

"Alla bilder på denna blogg är tagna av mig, om ej annat står! Otillåten användning faktureras."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback