EN LITEN FOTOPROMENAD




Foto: jag

Va på arbetsförmedlingen idag vid 10-tiden... Tog 10 minuter där så gick vidare till Expert för att hämta ut foton som C tagit, och sedan till banken.
Efter det åkte jag till Farsta ridskola för att fotografera lite. Blev mest porträtt, då de inte var så taggade men fina bilder ändå! =) Och mysigt är det att gå runt Magelungen!
Ikväll ska jag rida för första gången sedan 14 juni, önska mig lycka till. Lär ha lagom med träningsvärk imorgon kan jag säga... Då blir det en tripp till BRS troligen för att fotografera hästarna där, de allra bästa såklart!

"Alla bilder på denna blogg är tagna av mig, om ej annat står! Otillåten användning faktureras."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback