ON THE ROAD




Foto: jag

Hemredan igår började med punka på ena framdäcket så fick byta till reservdäck, åka och fixa nya däck... Passade på att gå till affären och sedan fika hos Erling medan Henning bytte däck.
Jag fotograferade Terry lite men de bilderna visar jag senare.
Bilderna ovan är från någon rastplats vi stannade vid. Fikade och Cornelia fick springa av sig lite! Annars gick resan hem väldigt smidigt. C kollade på film typ hela vägen, då är hon nöjd... Jag läste ut sista boken i Twilight-serien och sedan när hon somnade sov jag en liten stund också. Kom hem halv 12 inatt.

"Alla bilder på denna blogg är tagna av mig, om ej annat står! Otillåten användning faktureras."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback