TRE BILDER FRÅN DAGEN


Skellefteälven

Terry

Cornelia i parken

Foto: jag
Canon EOS 7D

Idag har varit en härlig dag! Åkte till Skellefteälven och grillade vid en gullig liten strand. Cornelia och min mormor badade lite, medan jag följde älg, ren och nå slags rovfågelspår... Såg ut som om en ren och fågeln hade slagits!
När vi åkte hem därifrån smällde däcket, lät mest som om sakerna bak slog mot varandra men vi stannade och då var det punka. Martin och de andra bytte däcket...
Väl i stugan var det bara att åka igen, blev en sväng förbi hos Erling (där jag fotograferade Terry) för att sedan åka vidare till Malå (Martin var hemma och pluggade)... Vi fikade på Dungers innan Moster körde ner mig och Cornelia till parken. Jag var en groda och hon en prinsessa. Satt i bur men lyckades smita några gånger, vilket resulterade i några utskällningar. ha ha...
Sedan har det mest varit en rätt härlig kväll. Fixade bilder, har läst, va på upptäcktsfärd och åt god middag!

"Alla bilder på denna blogg är tagna av mig, om ej annat står! Otillåten användning faktureras."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback