VÅRKÄNSLOR!

När hästar har vårkänslor är det bara att se upp. Var i Enskedestallet i måndags och fotograferade och de for runt som galningar! Det är helt underbart att se dem så lyckliga. Imorgon ska jag och Djuu dit igen och klicka lite. Hoppas de har lika mycket vårkänslor då. Kommer verkligen aldrig tröttna på att fotografera hästarna!

Fina damen Madonna skuttade runt så sött. Finaste tjejen där.


Praktiserade där i tre månader och såg inte Rocky fara runt som han gjorde i måndags en enda gång.


Cindirella körde ett race ner i hagen!


Bill är helt klart den vackraste ponnyn de har där.

Foton: jag

"Alla bilder på denna blogg är tagna av mig, om ej annat står! Otillåten användning faktureras."

Kommentarer
Postat av: marina lidjan

Hejsan! Du fotar helt underbart, jag älskar dina bilder, särskilt den på Cinderella eftersom att hon är bäst! :D

Får jag låna & lägga in den på min bdb? Jag skriver självklart att det är du som fotat, och om du vill kan jag länka till din blogg.

Tack (:

2010-04-19 @ 19:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback